Me

2010. július 30., péntek

OH MY GOD!

Tiszta depiben vagyok mióta esik az eső. Nyár eleje óta naplót írok mindenféle hülyeségekről mert má nem tok mit csinálni magammal mert a kötelezőket kiolvastam azon kívül még 3 könyvet ha épp nem olvasok akk kint vagyok de ott sem tudok semmi értelmeset csinálni!
Az egész nyaram a szenvedésből áll! Folyton vagy szeretek valakit vagy utálok (most jelenleg öszzejöttem egy gyerekkel mégis mást szeretek) ki vagyok borulva!
Ami viszont jóó hogy növelem az önbizalmam és ennek meg is van a hatása rajtam hisz értelmes képeket tudok magamról csinálni:

Ráadásul felvételt nyertem az EGO színpad-ba ami egy neves társulat színdarabokat adnak elő és ők leszenek a "szponzoraim" a versmondásban is.
Ennyi voltam!!
Ui.: Látogassátok meg ezt az oldalt mert hatalmas lett hála Cintinek és egy iciri-picirit nekem!
www.laroux.gportal.hu

2 megjegyzés:

  1. Dejó hogy kiraktál. egyébként ez a kép tiszta jóó XD
    ne legyéldepis, holnap megyek hozzád, csak ma nem tudtam, mert nagyon fájt a hasam.
    amúgy ki mást szeretsz? o.o

    VálaszTörlés
  2. Ezt máár egy nagyon hosszú sztori ha lesz egyszre időm elmesélem XD

    VálaszTörlés