Me

2010. május 28., péntek

Bocsi de nagyzolok..!

Végre visszakaptam önmagam! Körülbelül már 4-5 hónapja nem írtam ihlet után verset és most végre megtörtént 1 hét alatt 2 szerintem egész jó verset összedobtam ihlet után. Ez számomra egy olyan élmény... az utolsó szerintem gyönyörű verset akkor írtam amikor elősször meghallgattam a Cover my eyes-t (La Roux ha valaki nem tudná) nah az tök jó lett de utána elvesztettem önmagam és nem írtam semmit inkább megpróbáltam az érzéseim másba kifejezni (nem mondom mibe mert marha szarul sült el) de... nem tudom lehet hogy csak túlspilázom és csak egy egyszerű alkotói válság volt de nekem ez nagy dolog! A legújjabb versem címe: Örökké most hirtelen nem tudom leírni mert nincs nálam a papír de ha valakit érdekel akkor ír kommentbe és leírom (ha van ilyen)
És újra elkezdtem írni a könyvemet és egyre félelmetesebb és félelmetesebb, ami szerintem jó mert én szeretem az ilyesztő és izgalmas krimiket... de aztán ki tudja lehet hogy soha nem fogom befejezni vagy ha be is fejezem akkor se megyek vele sokra hiszen egy 15 éves lány "krimijét" nem hiszem hogy ki adnák. Ahogy a verseimmel is csak az érzéseim "kiöntését" érem el és semmi többett. Lássuk be kevés korombeli ír verseket. És most ezt lehet nagyképüségnek venni de szerintem még kevesebb ír ilyen jókat. De én tudom miért írok jókat: Mert eddigi életem során több verset olvastam és tanultam meg mint szerintem senki más mármint nem sokan.
Ha valaki szerint túlságosan is elszálltam magamtól nyugottan lőjön le és osszon le kommentbe.
Csókolom! Titti voltam és vagyok és asszem még leszek is ( asszem)
pápá

1 megjegyzés: